понеділок, 8 квітня 2024 р.

 Стиль життя - здоров’я

      Кожного року 7 квітня людство відзначає Всесвітній день здоров’я (World Health Day), для того щоб привернути увагу громадськості до проблем охорони здоров’я. Цього дня у 1948 році набрав чинності Статут Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ). Починаючи з 1950 року, проводяться заходи, що мотивують людей вести здоровий спосіб життя та приділяти більше уваги профілактиці захворювань. Традиційно обговорюються найбільш важливі проблеми у сфері охорони здоров’я.
   Щороку Всесвітній день здоров’я проходить під знаком однієї, важливої для суспільства теми. Цьогорічна тема Всесвітнього дня здоров’я – «Моє здоров’я, моє право».
      Дана тема цього року була обрана для підтримки права кожного на доступ до здорового харчування, чистої питної води та повітря, доступу до професійних медичних послуг, якісної освіти, та відсутності дискримінації.
      Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наші дні здоров'я — це не тільки відсутність хвороб та фізичних вад у людини, а і її фізична, психологічна та соціальна гармонія з іншими людьми та з навколишнім середовищем.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Молодіжний формат 21 століття    Ось і завершується тиждень молодіжної книги, який цьогоріч тривав із 23 по 30 квітня. Його було започатко...