вівторок, 25 жовтня 2022 р.

Іду до вас з відкритим серцем

Ідуть до мене читачі.
І зблизька, і здалека.
Я жду вас радісно завжди
Я ж бо бібліотекар.
    Бібліотека - моя мрія дитинства, моя доля. Радію кожній миті проведеній у книгозбірні. До свого ювілею запросила жителів села на ювілейну палітру «Іду до Вас з відкритим серцем», ознайомила слухачів з своєю творчістю, прочитала нові поезії.
    А в моїй літературній доробці - пошуковий матеріал у «Національній книзі пам'яті жертв голодомору 1932- 1933років», у книзі «Історії обпалені війною», поетична збірка «Чаклунка лісова», краєзнавчі роботи «Мгарський світ  «Лісничихи» О.Донченка, «Історія сіл Мгарського старосту".

   Подарунком користувачам філії № 7 Вільшанська сільська бібліотека столи пісні у виконанні учителя, самодіяльного композитора Івана Семеновича Лисенко на слова Н. Шаблі та фотосушка «Прості фотографії непростої історії сіл Мгарського старостату».
Сердечно дякую усіх за щирі вітання.
… Дорогу долає, лише той, хто йде…
Дорога бібліотекаря - до сердець людей.







Немає коментарів:

Дописати коментар

  Молодіжний формат 21 століття    Ось і завершується тиждень молодіжної книги, який цьогоріч тривав із 23 по 30 квітня. Його було започатко...